jobbig dag.

efter att ha vart ute o gått med jag vet inte vad för han var hur pigg o så som helst, inte direkt stilla när jag skulle ta kort.. och det kom bilar o han blev helt knäpp och ja bara blev trött på de.. så vi drog hem o så när vi var hemma tänkte nu kan du stå stilla för de är inte så farligt.. självklart nockar han mig så jag får näsblod.. tack gullet det var en trevlig dag idag.. eller inte.

här e några få bilder jag fick på honom, dock inte så bra som jag ville ha dom.










jaha.. kanske inte dom bästa bilderna.. men jag önskar innerligt att jag hade en systemkamera och så skulle man ju haft med sig någon som kunde hjälpa lite med bilderna..:p aja.. det kommer någon gång! ;P

nu ska jag dra mej.. cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0