hingst som blir hingst

Hej!
Det var ett bra tagsen jag skrev här, hehe men intresset har väl tappat lite grann (: men ska försöka iallafall...


Idag bestämde jag mig för att ta ut M på en promenad! Haha jag hade lite gottgott i fickan och lät han få lite innan jag tog ut honom. När jag gått en bit och kollat av så han kan stanna när jag säger åt honom att han ska stanna. Så lyfte han svansen rakt upp i luften och drog in luften fort.. Man såg verkligen hur fin han har blivit så bestämde jag mig för att de är okej såhär och att vi går hem, ja det var väldigt roligt att få komma ut tyckte M haha han trava på stället och såg ut som en riktigt busig hingst! haha sen slog han i huvudet i dörren och då skratta jag bara åt honom:P
När jag såg honom gå sådär och vara så vacker så kunde jag bara se en bild framför mig när han är inriden, att jag sitter där på honom.. jaa herregud, världens vackraste häst säger jag bara, och jag äger honom!

I love you Melwin!<3



You will always be in my heart!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0