kall vinter... + mycket annat.

Hej visst har det blivit en kall vinter nu! Så sjukt kallt alltså..
Jag har nyss vart i stallet och där uppe är det kallare än vad det är hemma tycker jag..
Jag tänker berätta hur mycket jag tycker om många underbara ting.
(kan dock inte skriva personer för det låter inte helt rätt..)

Jag börjar med min vackra häst, han är så sjukt underbar, jag förstår honom om han är rastlös och har lite tråkigt för då kan han stå och bita i "plast kedjorna...
Jag vill göra så mycket med honom men tar det lugnt nu. Jag önskade att han kunde prata haha låter la lite knäppt men endå, fatta vad nice det hade vart då hade ju allting vart mycket lättare med allt! Han betyder ALLT för mig, jag mår så sjukt bra när jag är där och gör maten och fixar boxen och borstar honom ren o fin och fixar lite ifall han har sår någonstans eller regnskållor..(stavning?)
Jag älskar honom som om han vore en bebis för mig, ett stort ansvar är det ja, det vet jag.
Om han försvann från mitt liv vore jag INGENTING.
Du betyder det mesta för mig Melwin







Sen finns det en person.. som heter Tommy Josefsson
Jag vill berätta för många hur mycket jag tycker om dig, men orden de räcker inte till. Livet är hårt som det är men alltid finns det någon som lyssnar, ingen kan lyssna så bra som du! Jag är så sjukt kär i dig, du finns verkligen.. Någon som Du trodde man aldrig att man skulle stöta på, så sjukt underbar! Jag kanske är nykär men som det ser ut idag ser ja framtiden imorgon!




Britt Birgersson, Du har alltid funnits där, du gör så att vi håller ihop, du vill ALLTID väl! Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden då dom stunderna med dig var som bäst! När vi hade lådbils race mitt i sommaren och vi tog på oss "vinter kläder" haha, jaaa du började skrika i backen och jag styrde och jag skrek efter dig o vi föll omkull, hehe ska jag vara ärlig börjar ja le när jag skriver om detta. Du kommer alltid vara en bästa vän för mig, vad som än händer mellan oss vill jag aldrig skiljas från dig, om du inte ber om det..
Jaa, du är det roligaste jag stött på i min väg.. och jag saknar dig!




Jessica Tikkanen du är en speciell person! Och det är som igår jag kommer ihåg hur jag sa till dig,
-Hej snyggt namn!
och du verkade lite förvirrad haha, jävligt dålig raggningsreplik och töntig..
Men det spelar ingen roll längre för du och jag har mycket gemensamt och vi har kommit nära varandra på 3år typ.. Du är min bästa vän och det är ju alltid du, britt och jag! Det är så det ska vara.. Jag saknar dig, det finns alltid så mycket och säga och prata om när vi träffas. Du är en underbar bästa kompis och det finns alltid plats hos mig vad som än händer!





hehe nu har jag skrivit klart, vill någon att jag ska skriva om den så lägg en kommentar! Dock måste jag känna personen!

en bra låt :p



tack för mig hej:)



Kommentarer
Postat av: britt!

Naww!! Fina ord :D<3 Vi har hållit ihop länge och även nu när vi inte går i samma skolor så vi ska vara vönner 4 lajf du ja å tikk :D

2010-11-30 @ 22:31:15
Postat av: Anonym

hahah bilderna(y), aawe va rörd jag blir :D vi klarar oss genom ALLT tillsammans ju, och jag säger det samma, saknar dig som fan! Du är min bästa vän och kommer alltid vara. Underbara människa :)

britt, tikk å jokkosalo <3

2010-12-01 @ 20:46:08
Postat av: Anonym

*postat av Tikkanen ^

2010-12-01 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0