chill o sjuk

hellu.. förlåt om jag är en dålig uppdaterare... jag är hemma idag och sjuk. Vet inte vad jag ska ta mig till för jag orkar inte ligga här, jag vill göra massa, åka till stallet eller rida eller ut o gå en sväng med hunden men måste va hemma o "ha de mysigt" huh..

Igår var susanne med mig i stallet och hjälpte mig att mocka o grejer för jag var sjukare igår.. Tack för all hjälp jag får:) .. anyway.. så testade jag göra lite andra grejer med min polle.. ja han kan "tacka" och nu prövade jag med att ha en morot mellan frambenen på honom och han fatta dirr.. blev jätte glad att han sträckte sig sååå långt för en liten morotsbit, haha lilla tjockisen.. det var nästan så att han la sig ner.. funderar på mer grejer man kan lära sin polle medans man inte kan "rida in honom" för annars är de bara ut o gå ovs.. kanske inte det roligaste men har verkligen märkt av på honom att han är LÄTT LÄRD!



ganska dålig bild men men.. :) när jag åker till stallet idag så kan jag ta lite kort o lägga upp ikväll så aah får se om jag får till något bra:)

Nää.. vad händer idag? inte så jäkla mycket, de är chill och det är torsdag... gött snart är det jul lov hihi:D

byyyee!!


Kommentarer
Postat av: minna

Nej hon mår bra :) det blir så ibland för små kattungar :)

2010-11-30 @ 12:29:50
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0