va fan finns de mer o säga?

Hejsan! Som sagt så säger jag inte vem den hemlige är än! Fortfarande hemligt och ja säger det att ja avslöjar mer o mer för var som händer men vad vet ja känns inte som om de händer något mer.. Jag är bara RAK PÅ SAK! Kan ju säga att jag vet att du läser detta o jaha.. jag tycker fortfarande de känns wierd.. så IFALL du vill mig något så får du höra av dig. Nog om det!

Jag har typ varit i stallet hela dagen, shiit vilket rabbalder, skitsamma ja tycker de är lite kul när de händer saker i denna värld fast dock inte jordens undergång..!

Iallafall så är ju jag ledig imorgon också så jag ska väl bara va! Typ de jag behöver just nu koppla ifrån huvudet ifrån all jävla skit som cirkulerar här inne (i huvudet) Som ni märker kanske jag inte är på världens bästa humör idag men det har ja faktiskt ingen bra ursäkt för, sånt e livet!
nu är det enbart 7 Dagar kvar tills jag fyller år! EN VeCKA alltså ååååh (:

Hopp nu ska jag dra mig och göra annat! hejsvejs!:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0