Bad day?

hejsan alla! Nej varför blev jag på så dåligt humör nu? Fan alltså åh! Skitsamma ni ska inte få dras med mitt humör kan berätta alla BRA saker som jag gjort idag.
Jag har hoppat studsmatta med Minna och Jonas, dom ville faktiskt hoppa med mig så vi hoppa tills vi blev jääättte svettiga så vi drog och bada! Ja har faktiskt bildbevis och film, ska ladda upp de strax.. Sen så drog jag till min underbara häst! På Tisdag ska han badas för första gången får se hur de går.. Hm!

Långt ifrån


Lite närmare

Nära (:

ska ladda upp film med;) man måste ju ha bevis på att ja dyker haha :P

 




Här är min bebis till häst<3




Nog om det! Vill ni se hur brun jag egentligen är jämfört med alla andra kritvita bajskorvar :P? jo det vill ni! Detta är en normal färg på er!
och jag är såhär brun!


erkänn ni vill också ha denna härliga färg;) <3
Nu har ni fått ett bra långt inlägg om massa bara för jag inte bloggat på hela dagen så varsegod!
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: mumin

urs vad ful jag är på de bilderna :(

2010-05-25 @ 20:20:46
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0