Video phone

Heeejsan!
Åh vad glad jag är idag, eller rättaresagt blev! Ni vet "Den hemliga personen " har jag träffat nu(: , men har träffat denna person innan men not like this. Ja jag blev bara på väldigt glatt humör idag, så jag säger inte för mycket men a, jag är glad o ska fortsätta att vara glad ifall personen vill fortsätta träffa mig, vilket jag tror;)

Idag var det nationella det gick nog bra skulle jag tro:) jag kände mig väldigt engagerad! Tummen upp för mig!
Nu har jag varit ute och gått en liten stund med min syster o jonas (minnas pojkvän)

Här kommer lite bilder..


Någon gång när jag var med jessica tikkanen :D miss u<3




Saknar bacon:/ <3

o bara ja igen:P hehe vi höres tomorrow!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0