Uppdate, Nya tider, nya strider!

HejHej! Okej väldigt längesen ja skrev överhuvudtaget här men iaf uppdatering nu, imorgon ska jag tävla Zulan inget speciellt men klart man börjar allt bli lite nervös de var nog ca mer än ett årsedan ja tävlade HONOM... o då föll ja av hehe,
Men nya tider, nya strider o bättre är man allt :) jag ska slänga in en bild på han, så får ni se honom, sen så ska ja meddela hur stor min sötnos har blivit, ni ska få se finfina bilder på åke:) här kommer lite smått o gott!


Zulan här då




här har vi åkebus:)








nu har jag haft sadel gjort o sadel på honom och tömkörningsgrejer utan en reaktion alls, han är min älskling, bättre finns inte! Han gör allting för mig, han behöver inte säga ett ord utan att kunna ha förmågan att göra mig glad bara sådär, detta är min häst, min egna älskling och vi klickar bara sådär jävla bra! Min allra bästa vän så de finns inte, du kan aldrig såra mig bara göra mig besviken men då ska jag komma ihåg att du enbart är ett år ;) I love you baby<3

Kommentarer
Postat av: Miriam

oj han såg ut som en riktig liten råtta!

2010-05-16 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0