Måste är ett måste..

Hello!
Jaha ganska mycket ointressant idag men iallafall så har jag gjort ett dressyr prov som gick åt helvete.. hästen är dock väldigt duktig men väldigt töntig och rädd för vartenda litet hörn, han skulle ställa sig upp och sparkade och bocka.. ja inte dirr vad man vill se på en dressyr bana när det går ut på lydighet och uppförande typ..HM! Jaja jag fick iallafall någon bra kritik!
Nog om det!
Nu är jag helt slut i min kropp, behöver duscha men såklart sitter jag och bloggar föörst:) aw vad jag tar er före, men ah bara idag..
Nu vill jag höra lite om några bra filmer man kan ladda:) ?

Här är en brötig häst som jag red...

 

Sen har jag varit ute och gått med minna o träffa på några fölisar som vad väldigt söta o möjligen inte så gamla?

 

Sen är ju jag självklart här med, men denna bilden är gammal men ej använd (:

not so good kvalite.. men men får duga.. jag fyller snart år och köper en ny mobil:) och på tal om år så säger jag GRATTIS till min bebis som är ett hela år idag!!

 

Aw jag älskar dig :D <3

 

nu ska jag dra till duschen, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0