Just like a baby..

Hejsan (:

Eftersom ja inte får skriva om hästar idag så får ja hitta på något annat och ja har faktiskt inget att skriva om hästarna hehe:)
Men i vilket fall så har jag varit i skolan och jag och min polare Hanna satt på trappen och steekte med våra datorer, väldigt underbart väder må ja säga, vilket jag hörde att de inte var hemma:s spö regna och åska.. och det som ALLTID brukar regna i borås.. skumt! men I like it anyway!
Självklart när man kommer hem så regnar det fortfarande och jag upptäcker att jag har glömt mina jäävla nycklar inne, smart jessie smart!
Men såklart kommer min underbara pappa o låter mig låsa upp sen åker han till jobbet:)

Sen käkade jag lite och somnade som en bebis i soffan ååååh underbart att sova, sova sova!
Det ska likna mig men hehe ja tror inte ja lyckades så bra;)

En
Munnen ska de föreställa att jag har en napp^^

Påtal om något annat som är lite mer intressant är hmm hur ska jag säga detta på ett bra sätt? "En hemlig person..." Detta är den enda ledtråd ja säger, vem vet jag kanske har träffat denna person innan eller inte, är de en kille eller tjej? Snart kommer mer info ifall något händer! ;)

Hade fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0