hihi

Heejsan! (: Vad har ni gjort idag??? kan ja vara snäll o lyssna på er o då får ni kommentera vad ni gjort! :P

Jag har typ spring i benen men ingen vill ut o springa med mig, tänker inte springa tänker vara ute med någon, men alla sitter ju bara inne och kollar melodifestivalen, själv HATAR jag det, så otroligt tråkigt i mina ögon! Vad tycker ni om de?

Jaha nu sitter man o äter godis, mycket gott!

Imorgon ska vi ju fira mig, och ja vi ska baka tårta med, ska ta kort på dom när jag dekorerat dom, hihi :D
Och ikväll kanske jag ska träffa en ny hemlig person;) hhih vi får väl se, bloggar när jag kommer tillbaka<3

Vad vill ni veta mera om? Vad ska jag skriva om?

baaj!

Kommentarer
Postat av: -

Jag har inte gjort så mycket :P Melodifestivalen e ganska lång tråkig men oftast e det ju bra musik.Jag tycker du ska skriva mer om dina hemliga personer, om det är kille/tjej o lägga ut en bild fast du har suddat över den. Och roliga saker, det är jätte kul o läsa när det är många in lägg ! :D

2010-05-29 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0