Everybody loves Jessie!!

Haaaallå! Hur mår alla idag? Jag mår bra för övrigt ifall ni ville veta.. Well well.. Idag är ju jag LEDIG men jag åkte faktiskt in till skolan och hämtade en matte bok, O.o shiit undrar varför det var nödvändigt nu e typ hela dagen borta..:/ uch!!

Som sagt så är jag en stooor tänkare kan jag ju säga, tänker alldeles för mycket och tar fel beslut.. Tror jag tagit ett fett stort fel beslut gällande "vissa personer" okej det handlar bara om en person, men iaf, jag missuppfattade denna personen fel, trodde den var som ja.. äch skitsamma! Man får helt enkelt skylla sig själv, jag gjorde nog en stor tabbe också..

Aja nu ska ja dra till min underbara man Åke! hejsvejs!

hoppningen på skolan hahaha ^^

Kommentarer
Postat av: vill jag hålla hemligt.. även fast du kan kolla Ip adress o sånt

Jag dör snart av nyfikenhet ! :O

Du måste säga vem denna ''hemliga personen är'' !

2010-05-24 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0