Crap!

okeej för de första så ser inte min häst ut som en råtta, ja fattar inte vad man kan få de ifrån? eller e det bara jag som har en dålig dag?
Han e bara ett år vad mer kan man förvänta sig av en ettåring, jävla idiot.
Åh skit humör ja blev på idag bara för ATT tävlingen gick kasst!
Zulan o jag hoppade 60 o 70... tydligen så var de något jäävligt fel på de hindret som var svart o täckt med döskallar... okeeej hallå hoppa bara hur högt du vill över bara ja fan kommer över.. men nej han skulle inte ens gå nära de så han vägrade ut oss.. hm! Jag blev på ganska surigt humör.. jaja nu överlåter jag detta till Johanna som äger Zulan istället för jag fattar inte, han hoppa 90-100 igår o kan knappast ta sig över ett fjuttigt hinder.. aja.. de är sånt här man får ta med måtta.. nu e jag jätte trött o har gjort en paint till hur detta såg ut eftersom vi inte fick några bilder..

 

Zulan e egentligen vit överallt eftersom han är en arab.. men ah.. någon som vill klaga på mina "paintskills" också så lägg helst ingen kommentar..

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0