Åke = otur idag!

Hej hej sitter hemma och har lite smått tråkigt, saknar rasmus!
Var hos han ifrån Lördags till Söndag...
På Lördagen tog jag och britt en gbg buss och mötte upp rasmus och jessica, Leo. Det var väldigt skoj!
Jessica skulle köpa energi dricka och när vi åkte ner på rulltappan? så pekade britt o sa kolla o vi började skratta, det låg en fyllegubbe tror jag de var.. på en bänk med till hälften nerdragna byxor och arslet mot glaset så att verkligen alla såg, hahah! Sen så var det självklart 18års gräns på energidrickan så jessica fick ingen ^^
Sen gick vi runt lite o så blev det väldigt kallt så jag och rasmus åkte hem till han, ensamma var vi mysigt:)
Vi kollade först på hajar som hajar hehe sen lagade han mat och sen gick vi upp och kollade massa film, Rasmus fick feber:(

Han låg o frös, försökte värma han men de hjälpte nog inte så mycket eftersom han fortsatte skaka, så låg jag vaken tills han somnade o sen somna jag.. sen på morgonen så vaknar vi och pratar lite och rasmus mår fortfarande inte bra så han kunde inte jobba:/ Tur för mig:D!
Sen hämta pappa o susanne mig hos rasmus så åkte jag hem och sen upp till åke, susanne hängde med och tog kort:)
I början var åke okej men sen blev han skitjobbig!
Anna kom ut och hjälpte mig:) Men tyvärr så skulle åke bli lite mer jobbig och slita sig och jag föll i snön och han sprang iväg men men sen kollade jag ner på mitt finger, det blödde som bara den! Shit vad har jag gjort!? jag trodde först att naglen var av och jag trodde ja skulle svimma när de kom så mycket blod haha!:P

Lite bilder kommer nu!:)







Massa fina bilder på mig och Åke
Love you<3



O en på mig o Rasmus<3


och sist men inte minst mitt finger, fast kunde inte ta ett blödigt fotto..:P

inte så farligt men de var hemskt mkt blod:s

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0