Måndag-onsdag

Heejsan!:D

Ofc kommer det göra ont att göra en tatto men anledning till att ja fick göra en är för min mamma! Och om jag säger såhär, jag älskar min mamma och vill ha ett minne förlivet! :)

Så nu har jag varit hus-häst-höns-hundvakt! Det är alltid lika roligt men kan lungt säga att makaroner och köttbullar är något jag inte äter på länge, levde på det ganska mycket de sista, ohfyy neej inte det på ett bra tag!

Igår så skjutsade min älskade far oss till vårat område med hästarna och Alexandra såklart! Jag har alltid velat rida i just det område, där finns det en paddock man får låna utan att betala mitt i skogen ligget den, sen lite längre ner finns det terräng hinder som inte är allt för stora.. japp jag och Zulan bara flög över och vädret var perfekt! Efter det så stack vi och bada i Ekelund, underbart!

ha en bra dag:D!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0