Skrattretande!

Hum hur ska jag förmedla mig rätt så att man inte tar detta för hårt och inte allt för fel.
När ni är ute och rider i skogen, tycker inte ni att det är härligt med den fina naturen? Jo absolut och jag VET att det finns rötter, stenar ovs, vem veet inte det som hästar kan snubbla på, men vet ni vad? Jag ser detta såhär, hästen lär sig att lyfta på fötterna ifall de är en gren eller rot ivägen, OM hästen ser den. Jag ser att hästen lär sig lyfta och kolla ordentligt efter grejer, där får hästen en bra "terrängkoll"
Sen när andra folk säger att de äger skogen? Är inte sådant uppklarat mellan ägare och grannen? Jo de skulle jag tro på väldigt starkt! Det spelar ingen roll vem som sitter på hästen, avskyr man den personen så stör man sig på den och skriver ett sjukt roligt inlägg om än, haha jag skrattar bara när jag ser det, löjligt.
Som själv hästägare borde man fatta bättre tycker man men alla är ju inte lika smarta och trycker bara ner på folk såfort dom ser VEM som rider och inte vad för häst o sådant, dom skiter i vilket!(: synd synd!



OBS!! jag satt bara på hästen, red inte runt så.



Vad tycker ni om männsikor som stör sig på ryttaren och skiter i hästen?:)

Kommentarer
Postat av: caroline

jo det är uppklarat för längesedan långt innan du började rida i vår skog, men Anna vägrar respektera detta vi har visat henne var det är ok och inte ok att rida. Eftersom hon bortser från att informera folk runtomkring sig vilka regler som gäller så får väl jag göra det, kanske lyssnar du?eller hur? Sedan vet jag inte vad du menar med att det handlar om en viss person som rider? Jag har ingen koll på exakt vilka som rider här och inte. Vad jag vet handlar det inte om någon personlig vendetta. Dock så tycker jag att man stannar och pratar om man blir tilltalad.

2010-07-11 @ 17:07:57
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: caroline

Tror du missförstår mig ganska grovt. Mitt inlägg var inte tillägnat dig personligen då hade jag skrivit ut ditt namn. Hata är ett väldigt starkt ord. Jag känner inte dig därför hatar jag dig heller inte. Problemet är som sagt att Anna inte informerar de som rider hennes hästar. Därför tänkte jag informera dig och alla andra som rider att vara mer varsamma därför att de är folk som ridit sönder marken väldigt mycket förr så den är mycket ömtålig därför ska ridning undvikas när det har regnat och man bör aldrig rida där varje dag och håll er på stigen som går längst ner ingen ridning får ske längst upp vid vår paddock och ner genom vår skog. Jag har som sagt ingen aning om hur ofta du/ni rider eller vilka som rider, jag bara informerar.

2010-07-12 @ 16:25:27
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: P

hästfolk. :)

2010-07-13 @ 16:43:08
URL: http://vem vare som va sugen på mjölk?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0