sweet

Hehe hejsan på er:) Eftersom jag har fått "klagomål" ifrån min pojkvän om att jag inte har uppdaterat så ska jag skriva om min helig:D
Fredag började med att jag åkte bil med min älskling till skolan, vi såg en älgtjej:O hon blev inte påkörd som tur var... Efter den tråkiga skolan så hämtade Alex min och vi körde och köpte biljetter till Avatar (som jag bjöd på) men den började ju inte försen halv sex så vi käkade på burger king som Alex bjöd på, mums:) Sen åkte vi och köpte lite häst godis och en ny fin grimma till Åke:) Fin va:)??




Sen så åkte vi och köpte en bröllopspresent till hans föräldrar:) Sen blev klockan halv sex och vi drog och kollade på filmen och den var ass bra tycker jag!
Lördag så åkte vi till gbg och jag, icka, minna och cicci fick en egen sweet! LYX
Vi köpte lite kläder som kommer fram snart på bilder:) Sen på kvällen åt vi, jag åt plankstek, det var något av det godaste och mättande jag ätit! Någon som ätit det förr?
Söndag
var vi på universeum (stavas de så?)
och det var massa coola djur tog kort så det kommer la upp några fina djur snart:) Här kommer bilder på kläderna!

Lack leggins


"Mörkrosa tröja"


Rosa skjorta


Allt är ifrån gina :)

Hejsvejs alla underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helg* xD

2010-01-31 @ 18:45:24
Postat av: Alex

Måste bara säga att det stavas Helg inte "helig". Hehe :D Visst hade vi en underbar fredag? Med bio o mat och sen hem till dig för MYS! :) Puss

2010-02-01 @ 19:37:57
Postat av: Alexandra

lilla jessie, man ser ju inte dina "rosa tröjor" när allt är svart-vitt;)

2010-02-01 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0