Riddag

Hejsan idag har jag ridit och det tog en timme innan jag kunde fånga in dom, jag filmade lite det var ett långt racerlopp runt hagen.. lägger in det snart;)..

Har fått en kommentar av en känd hästbloggare, och var med i hennes tävling om att vinna en ny ridhjälm, det är aldrig fel med en ny ridhjälm, men som sagt man ska vinna också vilket jag aldrig gör ^^

I nästa inlägg kommer racerfilmen^^ Ganska dåligt filmad, trodde jag skulle bli nertrampad när dom sprang så fort o nu har jag inte världens bästa kamera mobil..

Vad har ni gjort idag? Börjar ni också på Torsdag?


bajbaj//




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: kul att du är med och tävlar! Lycka till

2010-01-05 @ 23:30:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Och ang. skolan så börjar jag på måndag :)

2010-01-05 @ 23:30:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0