Onsdag är en trött dag

hum en aning dålig uppdatering men jag har varit så himla trött och slö idag, känns som om jag har slösat all energi på hästen jag red idag och endå är jag inte nöjd! Bacon sitter här med mig och gosar, jaa som vanlig ligger han och snuttar på min filt, är han inte för söt:) ?

Japp imorgon bär det av till stallet och fixa iordning boxen till lille åke:) hihi.
Detta är bacon nu för tillfället fast det är inte taget på samma dag utan han ligger exakt sådär nuXD


Har ni något djur som fortfarande beter sig som en jätte bebis som denna sötisen här:)?

Godnatt alla fina bloggläsare:D<3


Kommentarer
Postat av: icka

öh ja. skilla är också en jättebäbis. och minna, och jessie och jag. alla är vi jättebäbisar. 4-ever- and damn proud of it.

2010-01-21 @ 16:13:26
URL: http://endjies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0