New Moon

heej:D Idag har jag varit och ridit jag ska säga det att.. snacka om att han var pigg.. jag skullet trava lite på vägen och så råkar han halka till och jag vet inte vad han tänker.. Han börjar bocka i sträckor! Han bockade säkert sex gånger.. och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.. jag började skratta lite smått när jag tyckte det gick till överdrift med så många gånger.. jag kände endå inte att jag höll på att falla av.. Så jag drog i tyglarna och han hoppade till lite och sen lugnade ner sig.. haha det är typiskt Zulan!

Har ni varit med om något lika lustigt som jag.. så får ni gärna dela med er! Typ att dom stegrar och ni sitter kvar eller något.. :)

Nu snart ska jag på bio med min plast syrra:) Vi ska se New Moon, den har jag velat se LÄNGE! Har ni sett den:P?


Innan ridturen.. Alltså kolla på han, vilken liten jäkel han är ^^



Hejsvejs:)//


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Rädd jag hade blivit, fast är ju inte direkt hästvan. =)

2010-01-09 @ 22:16:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0