Måndag igen:(

heej har ni sett min snygga nya design:) Min stora syster gjorde den så snällt åt mig, muminminna.blogg.se kolla henne! Tack mariana!
Idag fick jag hem min nya parfym ifrån parfym.se EN OTROLIGT BILLIG OCH BRA SIDA!!! Jag beställde christina agulera parfym, luktar jätte gott:)

Idag har jag varit i skolan och jag hade världens huvudvärk! Alltså de minsta lilla steg kändes som en bomb i huvudet, kanske migrän, det har jag aldrig haft, är det någon som har haft det o känner igen min smärta^^?
Jag har även träningssimmat idag känner mig rejält duktig!

Japp imorgon bär det av till APU;n ska fixa Åkes box fin fint! Ska ta kort före och efter;)

Jahapp hoppas ni har haft en bra dag utan huvudvärk! Natti små underbara läsare!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0