?Kommentarer?

Hej på er:) Tack för alla söta kommentarer:)
Tänkte ta upp.. hur får man folk att kommentera... eller rättare sagt.. varför vill folk kommentera?


Varför gillar ni att kommentera vissa bloggar? Vad tycker ni är roligt att läsa om som kan vara roligt att lägga en kommentar till än..?
Jag gillar att kommentera vissa bloggar för dom låter så otroligt roliga i bloggen och söta.. andra är bara kaxiga som nivet.. kissie o dom men dom gör ju så för att folk ska läsa.. Jag tycker personligen att dem är rent av dumma i huvudet.. Jag gillar att blogga för att jag vill gärna visa upp min lilla sötis hingst..:) Som ni kanske märkt? Det kan vara roligt att läsa om ifall man är hästintresserad? Men det är ju inte alla så jag skriver lite allmänt men endå inte för privat... och det privata är väl kul och läsa om eller något i den stilen.. Jag har faktiskt ingen aning... Har ni?



Idag har jag varit i skolan som vanligt.. Ni har ju börjat.. hur kändes det;)?
Nu ska jag kolla sex & the city:) Ha en fortsatt trevlig kväll.. jag skriver nog inte mer! Natti säger jag också!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är kul att kommentera.- =)

2010-01-12 @ 10:37:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0