Djur

Hej igen!
Eftersom jag har så tråkigt så tänkte jag lägga upp bilder ifrån idag och utsikten ifrån våran svit:)
På förmiddagen ser det ut såhär:)


På kvällen såhär;)



Liseberg:)



Här är min urgoda Plankstek!



Akvarie:)



Sån där sågarhaj eller var det kallas^^



En till bild:) härliga kyssläppar den hade^^



Maneter:) tror dom var ofarliga..men vet ikke.




En fet skalbagge som äter på en äcklig banan:P



Den heter typ fågelspindel eller något.. minns ej men riktigt äcklig:O



Fin färg glad fågel:)


orm


Skoj fågel som nöp än i fingrarna (egentligen fick man ej röra hehe)



Giftiga ödlor!



Mina systrar har mer bilder ifrån hotellet dom kommer säkert upp på deras bloggar så jag kan sno några av dom:) hörs sen eller imorgon kanske:) hejsvejs



Kommentarer
Postat av: hanna-panna

verkar ha varit en jättemysig helg! :)<3

2010-01-31 @ 20:02:29
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/
Postat av: malin

Fiin blogg, hur har din dag varit!<3

kraam

2010-02-01 @ 19:23:03
URL: http://lollihpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0