chocken!

Hej idag så var ju jag hos Anna och fixade åkes box:)
Men självklart hade jag inte planerat in en dejt med deras trappa ute i stallet så den blev en aning sur på mig... Deras trappa är en sådan man drar ner och sedan tar ut självaste trappan (upp till loftet) ser ut som en liten lucka ungefär och precis när jag hade satt ner en påse halm och skulle gå tillbaka flyger den luckan rakt in i huvudet på mig och jag faller bakåt. Jäklar vilken chock alltså!
Självklart började jag gråta hahah, det lustiga var att det inte gjorde ont när den smällde så hårt, inte ens efter chocken! Så nu sitter jag här och har överlevt mitt liv ännu en gång men tänk om det hade träffat näsan istället då kunde det gått riktigt illa!
Men jag antar att det är meningen att jag ska leva^^
Så jaa... Det är väl det jag har gjort idag..

Imorgon kommer han till stallet och då blir det massa fina kort!:)


Vad händer för er imorgon?

Jag har tänkt på att färga mitt hår ljusare och sedan slänga in en brun slinga, hittade en bild på en person som jag vill ha det som!

Snyggt eller hur:)?



Detta är för jätte längesen när jag och frida var på bio, så tog hon och jag kort på lite saker.. Nu till grejen,
Gissa vems sko det är, Fridas eller Min?

Baj baj nu ska jag snart sova, natti på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0