Bacon e tillbaka!!:D

Hej, jag hann aldrig ta bilder igår, men jag lekte med stallkatterna och sen ut o rida o sen lekte med stallkatterna igen^^ dom är så mysiga..
Bacon har varit borta sen nyår o nu ringde det en person som hade haft bacon hos dom, så dom kommer strax och lämnar honom nu, ska bli kul att få tillbaka honom, han måste varit jätte rädd för fyverkerierna!:(


Världens härligaste katt!
Idag ska jag vara med minna o vi ska åka till visko o sen kanske åka skridskor eller ut o gå:)
Så fort bacon kommer tillbaka ska vi ta bilder tillsammans:D //

Kommentarer
Postat av: icka

JAAAAAAAA! BAcon är tillbaka!! Välkommen bacon :)

2010-01-04 @ 12:09:20
Postat av: Frida

Sv: tack så mycket! Nej inte för tillfället :)

2010-01-04 @ 13:04:06
URL: http://friid0a.devote.se
Postat av: Frida

Sv: vad kul , jag bor i småland (värnamo)

2010-01-04 @ 13:05:42
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0