Vart är Bacon?

Hejsan! Jag har tyvärr inte bloggat på läänge länge känns det som.. men jag har faktiskt inte så mycket att säga.. För det händer inte så mycket här inte.. Jag har iallafall vart med alex:) han var med mig på Fredagen till Åke, så red jag Zulan en stund.. samma sak på Lördagen fast då var det bara jag.. Då red jag Zulan och hingsten:)


Idag så har vi ätit mummu mat, det innebär att vi åker till farmor och hon har lagat massa mat som vi proppar i oss, sen tårta..mums mycket gott!

Fy för skola imorgon, sååå tråkigt! Hoppas det händer något kul snart!

Har ni gjort något skoj?



Hoppas på att Bacon kommer hem snart.. han har varit borta sen Tisdags:(




Kommentarer
Postat av: icka

herregud, jag trodde att det var jag!! :)

2010-02-10 @ 17:33:04
URL: http://endjies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0