*stolt*

Hello hoppas eran dag har varit lika skoj som min?:)
Ja det var ju APU idag och jag tar det lite kortfattat, jag red Zulan först och det gick undan han var pigg som vanligt, haha! Sen fick jag hoppa upp på deras hingst Melker, haha det var en sån jääääääääääääkla skillnad! Har aldrig ridit en hingst förr,
har ni? Vilken skillnad på häst alltså! Riktig sporthäst!

Först skrittade vi lite och så skulle han testa mig och jag hade inte i fötterna i stigbyglen ännu för att jag skulle skritta utan ifall han skulle testa mig så att jag inte fastnar med fötterna och just som Anna hade förutsetttestade han mig.. först lite krångel och stanna och sen vips var han uppe på två ben, han stegrade rakt uppåt, jag satt kvar!
Efter det kände jag mig jätte stolt och satte i fötterna i stigbyglarna och red, då gick det så perfekt bra! Jag är fortfarande lika stolt och mallig! hihi! Längtar tills jag får hålla på med Åke så, det är världens största skillnad!
På Torsdag kanske jag får rida Melker igen:) skoj!

Hur har eran dag varit?

Melker:)

Nu ska jag dra mig hade så braaa!<3


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

åh vad fin! :D

2010-02-03 @ 17:39:38
URL: http://hanna.bergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0