Rodeo

Hejsan jag har kollat på lite nya mobiler nu, vill verkligen ha en ny nu för min mobil börjar ju cpa sig lite nu.. Häromdagen så var det pytte lite damm i den o den dog för det.. hrmm.. behöver städa i den ofare (hehe) Iallafall så föll jag verkligen för denna snyggingen!

En kamera mobil inte allt för dyr.. Jag har råd med den iallafall ifall jag sparar! 1.559kr

Jag tror jag fastnade för den röda mest, vad tycker ni?




Jag har velat ha en vit länge men den röda var faktiskt snyggast.. sen svart kanske?


Fast jag är ganska trött på svart det blir nog röd iså fall.. nu är det bara till o börja spara... man är ju inte direkt som kissie o dom, "rik"

Iallafall har min dag gått ut på att vara i stallet, först red jag Zulan, ganska pigg o så.. sen gosa lite med ÅkeBus.. en bild blev det allt med min otroligt dåliga kamera på mobilen..


Sen red jag Melker som var antagligen hungrig eller något var det med honom för han var inte riktigt som han skulle.. Det gick så bra sist jag red honom...
Men idag stog man bara på bakbenen, först så hoppade han runt lite och det var lite skoj så fort han inte ställde sig..
men Ifall man har gjort A får man göra B och B= ställa sig på bakbenen och verkligen RAKT UPP! Jag själv stog i stigbyglarna och höll i mig så gott jag kunde och så kom vi ner på marken och det kändes som en hård duns och så svängde han runt o ja föll i snön-,- Slog mig inte men fick snö innanför ridbyxorna... ganska trevligt;)
Sen var det att hoppa upp igen fast på ett annat ställa o så var det samma sak A och sedan B fast när han ställde sig upp gick det ännu högre upp, själv stog jag ju i stigbyglarna och den ena flängde bort för att det är en sådan säkerhets grej... Anna skerk hoppa av! Hoppa av! jag "hoppade" av gled mer ner på sidan och sedan hoppa ner o ställde mig på fötterna, ganska snyggtsådär;)

Han höll tydligen på att välta bakåt, det hade ju inte varit så jätte trevligt o få 500kg över sig.. hmm men som sagt jag klarade mig fint, ganska kul men inte alltid!

Har detta hänt er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0