I wanna...

Ajdå! Jag uppdaterar visst lite dåligt, ska försöka ändra på det men känns inte som de är så många som gillar o läsa om jag ska vara ärlig? Visa lite mer intresse o lägg en kommentar då o då så visar jag "lite mer om jessie!" hehe

Vad händer idag då? Jessica Tikkanen kommer kanske förbi o nana här, imorgon är det T-kväll o då sover jag hos min underbara syster, funderar bara på hur jag ska hinna med allting, ska ju rida, och sen hem o fixa sen dra till borås men när jag är uppe i stallet så flyger timmarna bara iväg.. hum!

Iallafall, vad ska man göra innan jessica kommer, de tar väl ganska många timmar antar jag..? Herregud jag kom just på att det enda jag gör på dagarna är o vara i stallet, det är det som tar upp tiden i mitt liv:s och idag är jag ledig o jag har inget o göra?! Vad är detta... Måste ju hitta på något, känner för att äta glass o titta tv:) Hörs senare lovar att uppdatera mycket mer idag,


Hur många inlägg vill ni att jag ska skriva per dag?!


Vad är detta? dom har inte min älsklings låt på youtube som jag tänkte lägga upp men aja.. Ni som har Spotify får söka på Honoreble feat. Pitbull - I Wanna (heter låten) Så jääävla grym!

baaaaaaaaj!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du får uppdater så mycket eller lite du vill,

Men om du har vart i väg nån stans kan du ju ta bilder o lägga ut, o uppdatera när du kommer hem, o sen kanske på kvällen igen? :)

2010-08-05 @ 11:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0