hejsaaaaaan mallis:)

hello:) kollade igenom min blogg lite nyss och såg en söt liten kommentar från Julia hehe där hon skriver ;

Postat av: Julia

Du får uppdater så mycket eller lite du vill,
Men om du har vart i väg nån stans kan du ju ta bilder o lägga ut, o uppdatera när du kommer hem, o sen kanske på kvällen igen? :)

Eftersom jag är utomlands nu så kan jag inte lägga in bilderna på min systers data, vill göra de när jag kommer hem men då får ni ha ett extra öga på bloggen jag kommer hem på TISDAG DEN 17 HALV TRE LANDAR VI I GBG!

 

ska se ifall ja kan skicka över en bild från ickas balkong när vi sitter och äter frukost :) resten får ni se på tisdag;)

 

okey de gick inte men ni får se när jag kommer hem, jätte fina bilder :)

hoppas ni har det ofint väder där hemma i sverige;) hehe, jag saknar min lille bebis

 

<3

 

Ha det så bra! VI HÖRES! :)puss

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du skulle ju inte bränna dej, smörjar du dej med aftersun när du solat? Kram

2010-08-13 @ 22:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0