Familjen robinson

Så nu har jag vart ute..

Nu blir de film, familjen robinson:)

Visste ni att jag ÄLSKAR disney filmer? :) Iaf så gör jag det.. hehe!


Denna filmen får JJJ/av 5J:n Var tvungen o ladda något för att jag har inga roliga filmer kvar. hehe.
Har ni något film tips, så skriv gärna det:)

Idag var det vanlig ridning med zulan och sen blev det melker, han var lite jävlig idag så fick bråka lite med honom, men det var inget emot vad Anna fick tas med, fyfan, men Hon är en modig mamma må jag säga!:D
Imorgon blir det att gå upp 9 för måste komma upp lite tidigare o börja vända om dygnet. hehe!



kl tio ska jag vara hos Anna o rida melker:) hoppas han är på humör, önska mej lycka till hihi:D



Sen kommer en person till mej, gissa vem de är;)


slänger in lite bilder på Zulan :)











och en på melker:)



så nu säger jag natti:) hejs!



Kommentarer
Postat av: din älskling (britt)

smsa och berätta om hur det gick med din vän som kom hem till dej på besök ;)

2010-08-02 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0