Till minna

hejsan!
idag har det varit en bra början på dagen med hästkliniken och mc donalds sen slutade den skitdåligt! vilket jag inte vill ta upp!
Iallfall så är detta inlägget till min syster, minna! Hehe den mobilen som jag ville ha vill minna också ha nu men det kan hon ju inte få för jag har paxat den först men hon fick köpa den svarta sony ericsson, hih visst e ja snäll som låter henne köpa den endå:)? haha vanligtvis brukar ja inte bry mig ifall någon köper likadant o det gör jag ioförsig inte nu heller men de är lite kul att hon också ville ha den annars har det alltid varit tvärtom!
Näpp nu ska jag sova! God natt allihopa!


I U   -><- IU







Kommentarer
Postat av: syster

haha vi får väl se om jag köper den då :P

2009-10-18 @ 20:40:25
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0