Söndags slapp..

Hejsan Svejsan!
Idag har jag och Älskling varit och det har varit underbart! Vi har laddat ner två bra filmer men hann inte att kolla på båda, vi laddade ner the proposal och GI Joe the rise of cobra, faktiskt skitbra! kolla på trailen! Nu har jag egentligen skittråkigt så har inte tänkt att göra så mycket.. Något man kan hitta på? Isåfall kom med förslag!

Undrar ifall det finns någon snäll människa där ute som kan något om designer? Jag är kass på sånt så undrar ifall någon vill hjälpa mig med detta! :)

På tal om ingenting vilken frisyr skulle ni föredra?








Jag hade nog velat ha den här sista om jag var tvungen och välja men nu gillar jag mitt hår som det är! Är ni onöjda med erat hår isåfall varför?

Nu ska jag dra mig hade fint!

//Always in my heart<3

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Gaga har typ en tallrik på huvudet xD

sv; Jadu, vad behöver du hjälp med?

2009-10-04 @ 19:04:14
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå! den första ta man juh då! :P vi ska leka nästa helg oxå! har jag bestämt och vet du va ska göra då!!!!!!!!!!!!!! VI SKA TA HÅL I ÖRONEN!

2009-10-04 @ 20:38:04
Postat av: Anonym

hahaha en anonyma är jag hahah! glömde skriva namn!

2009-10-04 @ 20:38:57
Postat av: fridaaaoooo

fan! den anonyma igen är jag!

2009-10-04 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0