min verklighet?

Ibland känns det inte som om jag är tillräkligt för någon hur mycket jag än försöker, kanske inte lika uppskattad längre.. Vad händer ifall jag försvinner? Jag har ingenaning faktiskt ifall folk skulle ta och börja om på nytt o bara tänka lite då och då..? Vad betyder jag för er igentligen? Jag känner mig liten som om jag inte finns, kanske bara lite damm på golvet som folk trampar på..hmm just så jag känner det. Orkar inte längre jag vill tillbaka där jag var uppskattad och lyhörd..
hejdå.



Kommentarer
Postat av: minna

Du betyder allt för mej försvinn aldrig från mej! love ya sis! <3 Du måste alltid vara med mej :)!! puss minna

2009-11-16 @ 19:49:25
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0