Jag är ensam i hela världen...

Ibland känner jag mig så ensam och bortglömd även ifall jag har folk omkring mig men dom pratar just inte med mig. Jag känner att jag inte får den tiden jag behöver så jag flyttar hellre till en person som kan ge mig just den tiden istället. Ibland såras jag av små små ord som inte ens kan såra en katt (dom kan ju inte förstå vad vi säger). Jag kan känna mig nere utan anledning och jag hör alla dom små röster i mitt huvud som säger en massa att göra det men något säger också stopp. Jag vet att i slutändan kommer allting framstå som mitt fel.. för jag har inte den rätta faktan. Så snälla se och hör mig även ifall ni gör något mycket roligare än o lyssna på mig.. jag känner mig inte så speciellt lyhörd längre, jag finns inte ens för en del..

Jag är ensam i hela världen.


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

2009-11-14 @ 15:22:05
Postat av: hanna-panna

jag finns här för dig jessica :)

2009-11-14 @ 15:23:09
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0