hatar dig din cp dag!!!!

fyyfan vad jag är tjurig! Att en person verkligen är så himla dryg och skiter fullständigt i hur det drabbar alla andra, jag kanske e överdrivet ssur bara för att det var äcklig mat.. men men dom som jag tycker och känner mest tilit här i skolan är ju hanna och Linnea, på tal om dom så på Fredag ska jag och hanna sova hos Linnea och koll massa film och äta massa godis och chips plus massa coca cola..gott:) Så får vi hälsa på hennes pony^^ Hon ska ju få en ny fin häst hehe så hoppas de blir bra med det!

Gör mig glad!!

Hanna:)


och Linnea:)

Fuck you jävla cp data ska fan hem till min egna sen o ladda upp en bild på stackars linnea^^ haha  hejdå jävla skit dag!!//'


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

serri måste säga desamma! det är verkligen ni jag har fastnat för :)

vi kommer få det sjuktkul :D

längtar redan!

<3

2009-11-09 @ 14:57:47
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0