Grattis på farsdag!

Jaha igår hann jag inte uppdatera för jag var skittrött när jag skulle lägga mig.. Så jag var med Bea igår o det var roligt att träffas igen:) Sen senare på kvällen åkte jag och bowlade med Minna, Jonas och Emma. Emma fyllde år igår så det var roligt fast jag var ganska dålig och förlorade men jag skyller på att jag var minst, hehe.
Idag ska jag va med min älskade älskling, så de blir att kolla klart på en och en halv film, hehe^^


Helgen går alldeles för fort, någon som håller med mig?

Jag gjorde en liten grej igår.. jag åkte till Kupan (en kiosk) och skulle köpa trisslåtter till pappa eftersom det är farsdag idag.. ohnej så stog han där som jag skällde ut för att han har tagit vår katt... plus att hans sambo var där..fan de var bara o spela trevlig och så går jag in.. och de första han säger är..
-Hej jag har ett litet förslag till dig om hugo!
-aha okej.. vadå?
-Jo att vi köper hugo utav dig!
-öhnjaa ni kan få honom de är ingen idee han fattar att han inte bor hos oss längre!
-Ne men jag tar inte emot en katt sådär så jag köper honom.. 120spänn per tass..
-öhh.. vad menar du? sa jag
-Jo alltså de blir 500spänn jämnt som du får!
-Nej nej ni kan få honom
-nepp jag kan inte ta emot en katt sådär.
och vips som de var tog han fram en femhundring och satte den i min hand.. och sen var alllting frid och fröjd.. gött att det inte blev så jätte pinsamt..

Klart att jag saknar hugo fortfarande men vad gör man han har varit där i ett år o kommer lite då och då hem.. och dom sa allting de skulle göra med honom vaccinera, försäkra, ta bort något som han har i öronen.. så han får det skitbra tycker jag och jag fick hälsa på honom!

hehe Bacon ville inte vara i badrummet när vi skulle gå o lägga oss och så hörde jag hur han krafsade och jamade så satt han där plötsligt han har tagit sig in mellan gardinen haha..

 

 

hejdå:)

 

//


Kommentarer
Postat av: icka

haha! men underbart!

du skulle sagt att han kostar 1000 spänn! det hade du lätt kunnat göra. De kan ju inte bara sno en katt på det viset!

bacon är rolig.

snart flyttar jag hem :D

puss puss plutt

2009-11-09 @ 14:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0