Bebisar..?

Hello!
Så nu har jag pluggat lite och varit ute o gått med minna.. ni kan la cheka hennes blogg, http://muminminna.blogg.se/ Hon skulle bli glad för en liten kommentar:).. Iallla fall så vet jag inte vad jag ska göra mera.. jag har ganska tråkigt och hur kul e det o läsa om detta.. så tänkte berätta vad jag verkligen längtar efter..Folk får tycka o tänka vad dom vill, detta är vad jag vill!

Jag vill ha små barn, även ifall jag bara är 16år och jag vet att jag har skolan och allt annat.. Jag har inte pengar som räcker men man får väl drömma? Ialla fall så vill jag ha två små barn, jag älskar hela bebisgrejen, dom är så söta även ifall dom skriker och är på dåligt humör så längtar jag så inerligt, jag känner inte att jag behöver göra klart grejer i mitt liv innan jag skaffar barn.. Jag ska ju självklart gå klart skolan, få jobb och jobba ett tag men sen är det jag vill ha, jag vill ha en stor mage och känna små sparkar och få humörsvängningar.. haha det låter inte så roligt kanske.. jag vet att när man är gravid så är det verkligen inte roligt ibland att man får så ont! och grejer.. jag vet inte hur det känns men jag längtar verkligen och det finns bara en jag vill ha barn med, det är min älskade Alex, ingenannan.. Men barn kommer inte försen senare efter att ha bra ekonomi så att barnen inte behöver tänka på att den inte kan få den speciella leksaken den vill ha för att vi inte har råd.. uch..

Detta kanske inte var det roligaste att läsa om men jag hade inget annat i hjärnan som kom upp.. minna tror jag kommer få tvillingar haha.. det vore la någonting!

vad tycker ni om bebisar?





Kommentarer
Postat av: Kim

de är söta att kolla på, men inte så mycket mer :P

2009-11-23 @ 21:17:42
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0