Varnar känsliga tittare!

HejsanSvejsan! jag blev lite besviken på Fredagen idag.. vi brukar nämligen få efterrätt och så fick vi inte det idag för dom hade skickat efterrätt på en tisdag när alla hästelver är på prao? Hallå vi vill väl också ha kärleksmums! Fast jag har en kärleksmums på heltid:D gissa vem jag menar..;)

Vet inte riktigt vad jag ska ta upp.. kanske att jag är taggad tills jag slutar.. tar tåget tre åker med Holsjunga bussen med jessica hem till henne SKOJ kommer det att bli!

Hahah kollade på en massa kroppsmålningar det är coolt men jag varnar känsliga tittare!:)



 









Vad tycker ni? Ganska cooolt!:P hejsvejs hörs ikväll


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

såååå drygt att efterrätten inte blev :'(

2009-12-04 @ 13:33:01
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/
Postat av: Alex

PORR! :O

2009-12-05 @ 12:15:18
Postat av: minna

hahahahah kan du inte ha en sån dräkt på dej, naken dräkt haha :D//minna

2009-12-06 @ 21:35:18
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0