trött och inget att göra!

God morgon!
Jag vaknade och kunde bara inte sova jag satt först uppe och kollade en film och myste med Bacon sedan så gick jag och duschade en låååång stund, när man vet att man har all tid i världen så är det så himla gott att stå där i evigheter och bara höja värmen högre, högre och högre! Nu har jag satt mig vid datorn och skriver lite här, jag funderar starkt på att sätta mig vid tv;n och göra lite mat medans man är igång!
Har ni hört Rihannas nya låtar? jag lägger upp en nu:)










Fresten nu är det snart julafton!! Vad har ni önskat er i julklapp.. eller vad tror ni att ni kommer få?:P


Vi hörs mer ikväll kanske eller senare på dagen!

hej!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0