Rubriki:

heejsan! Idag så var jag hos Anna och red, jag red ut i skogen och det var ganska förvirrande för jag såg typ ingen stig och virrade bort mig lite grann^^ men jag släppte tyglarna så hittade hon (hästen) stigen igen så ja det gick bra och det var fart fyllt men ass kul:D

En annan grej minns ni när jag bloggade om onödiga grejer typ, och om en dusch som ändrar färger beroende på vad det är för tempratur, Susanne hade köpt en sådan till duschen det är jätte kul o duscha i mörkret^^



Nu idag har jag varit med Älsklingen och vi kollade en skräckfilm som var ganska dålig.. den heter  The Echo kan lägga upp en trailer på den;)






Haha hittade en annan rolig video..^^ 



hejsvejs!//

Kommentarer
Postat av: alexandra

nää stackare tyckte bara synd om den :( de är ju djurplågeri

2009-12-25 @ 00:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0