Melwin<3

Hejhej!:D Idag är jag glad.. För det första är när jag var på APU;n och hoppade 1.10 roligt som fasen! Tyvärr kunde vi inte filma för att det var fullt på deras minneskort...
Och för det andra är att jag och Anna åkte och kollade på hingstfölet idag och ja jag kan bara säga att jag är kär.. När jag skulle gå fram till hagen stog det två andra hästar där och Melwin stog bakom o syntes knappast men när jag kom fram så kom han fram och det var värsta moment där.. kärlek vi första ögonkastet kan jag lugnt säga.. Så otroligt gosig och SNÄLL hingsunge, ååååååååh!<3
För det tredje så träffade jag Alex påvägen hem, det är inget som brukar hända haha^^ Ett roligt ögonblick.. pratade lite om vad vi hade gjort sen fick vi båda åka hem;).. Nu tänker jag lägga upp lite bilder på Melwin.. Han kallas för Åke.. haha!





































hehe förlåt för samma bilder typ hela tiden men jag kunde inte låta bli.. dom är bara väldigt lika varandra.. Det kommer en film också:)



hoppas det det gillas.. jag höll i en bebis medan jag filmade så ganska rörigt^^ men vi hörs o kommentera nu!!
hejs

Kommentarer
Postat av: hanna-panna

åh va fin han va! skulle vara helkul om du fick honom :D<3

2009-12-08 @ 17:40:13
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0