Kvälls bloggning

Hejsan. Nu håller jag vad jag har lovat, att jag skulle ta kort på våran julgran med pakterna under,  här får ni en fin bild:)


Kanske inte ser så mycker ut men julen handlar inte bara om paketerna, det handlar också om att vara med sin familj, sen kanske man inte alltid behöver gå på traditionerna, man kan ju köpa julpaketer för skoj skull utan att få något tillbaka, nu när det är så mörkt och mysigt inne i sitt varma hus ska det vara pyntat tycker jag, det fattas bara snön, och nu vill jag åka PULKA!







Kommentarer
Postat av: minna

Det är MIN julgran o alla klappar som ligger där under är MINA mohahahahah!! :D

2009-12-15 @ 17:35:18
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0