jag ska fåå en heest

Goooooood morgon världen!!!! Jag har fått världens bästa julklappar och en senare julklapp idag.. ni vet melwin.. Pappa tyckte det var okej att köpa honom... Och jag är GLAAAD!!!! Nu är det dags att börja snacka allvar med hon som äger honom:) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH jag vill göra glädjeskutt heeeeeeeeeeeeela året!!!!


Hoppas ni har haft en lika bra julafton som jag=)  dessa kort fick jag ihop:)

Först min frisyr tänker jag visa, blev nöjd med den:)



 

Sen naglar:d

 

 

Sen alla klappar.. p.s. vi hade redan öppnat lite klappar:)

 

Sen alla goooda grejer VI har bakat:D alla gillade godsakerna:D

 

Och nu en bild på min älsklingsheeest<3

 

'

 

och sen en bild på min bästis sen blöjtiden<3(iaf för mig) För att jag ska åka till henne idag:D



sen en bild på min älsko o mig<3


hejdåp:))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0