Fredag<3

Hej förlåt för kass uppdatering..
 jag har liksom haft det fullt upp o varit sjuk idag.. Iallafall så finns det inget nytt förutom att jag ska till jessica imorgon och jag ser framemot det:D Vi kommer ha det ass kul.. dom hade tydligen fått massa valpar och kommer antagligen få det på fredag kväll eller lördag.. spännande!:D

Ja tänkte visa mitt nya fina halsband jag och alex gjorde häromdagen!:)



och en grej till jag ska nämna.. när jag åt på stallet i Onsdags så käkade vi hamburgare och då fick jag munsår efter det bara för att hamburgaren var så stor^^ haha lite lustigt faktiskt.. Idag laddade jag ner ice age 3 åhhhh den är så bra.. igentligen så gjorde ju jag det häromdagen men den hade sån fruktansvärt dålig kvalite.. fy! Nu har jag assbra kvalite!

Men bilder kommer la efter jag har varit med jessica:) så jag säger väl godnatt o hejsvejs!

Fråga; Vad vill ni se mer och mindre av om vad jag skriver om?


Kommentarer
Postat av: Alex

Kul att du ska ha rumpkul xD Jag önskade att du kunde komma till mej istället o ha lite myyys! PUSS

2009-12-04 @ 08:58:51
Postat av: Jessica

Ja men den kvällen var hon min x) hade jätteroligt iaf :)

2009-12-16 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0