En dag kvar till lovet!

Hejsan!:) Jag är rätt nyfiken vilka som brukar kolla min blogg ofta... kan inte du skriva en kommentar vem du är?:) Idag var det iallafall sista gången på ridningen vi hade gymnkahna eller hur det stavas, vi red barbacka och var fem i två lag, vi vann tyvärr inte, hästen var inte alls lika pigg som det andra lagets häst var.. Men det var skoj!:) Vi galopperade slalom mellan konor och hoppade över ett hinder och sen hoppa av hästen och krypa under hindret, alltså hindret låg väl på 60cm bara så det var ju inget stort hinder, så jag är ganska slutkörd idag.. väntar på att alex ska ringa:) Vi hörs hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

jag kollar haha :D <3

det va lite fusk me hästarna jaaa ;o

men kul va det! :D

2009-12-18 @ 10:22:49
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/
Postat av: minnna

jag läser bloggen. men du får kommentera mer i min :(//Minna

2009-12-18 @ 12:58:11
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0