tatto fullbordad!

jag har visst glömt och visa min tatto:).. den är väldigt speciell för mig för den "symboliserar" mamma för mig. Jag målade först något eget för jag tänkte att dom skulle utgå från den för det är vad jag vill ha!

så här kommer bilder:)


haha på g till borås med alexandra o hon tog kort på mitt hår, det är inget löshår utan det är mitt..


sen ser ni vilken som är min och han målade den här! jävligt snygg tycker jag :)



så ser den ut.


dags o börja.. ååh vad ont det gjorde...






min syster sa att hon har aldrig sett mig göra så konstiga miner haha.. det gjorde ont tyckte jag :p.. så klämde sönder hennes hand och min kompis hand:p





haha nej så såg den inte dirr ut men nästan:)



försökte koppla av men de gick ju sådär...











fäärdig:)





såådär, vad tycker ni:) ?

me like it! <3

byeee


Kommentarer
Postat av: :)

GUD VAD FIN!

2011-03-01 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0