hejhej!

heheh varför har jag häst? Hmmm bra fråga.. Jag kan foder men de jag menade var att jag aldrig att jag var SUPER DUKTIG.. Jag har häst för jag har ett intresse? Men snälla tänk lite gott folk, varför har ni hästar?
Min tanke är ju att jag ska tävla hoppning.. men just nu har jag inte tiden till att rida så därför har jag ett 1.5åring.. Och jag är jävligt stolt över honom och har kämpat för att få han!

Vissa får ju hästar bara sådär för ca 80-150 utan att behöva lyfta ett finger.. jag vet inte riktigt vad jag har för åsikt på den punkten men är man bortskämd så..ah.

någon mer som har synpunkter på kostnad o bortskämdheten eller?


haha jag och min bästa kompis, kameran var lite efter därför ser hon så wierd ut:p

natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0