31 maj, Grattis 17år

Hejsan! jag har faktiskt hittat en grej på min tele där man kan sudda bilderna haha ska bli kul, till helgen får ni kort (: som e suddiga... Jag är lite nyfiken på denna anonyma som skriver!
Idag har vi bowlat o tro de eller ej jag VANN!!!! hah okej men har tagit lite nya bilder med min kamera här får ni se (:



hanni tove! (:


hanni i sina klackar haha :P



jag idag (:



Detta är mina osynliga vänner so inte finns


plus mej hahahha



hah ;)

Så nu får de bli bra har mer bilder som kommer upp senare men nu ska jag dra och vill bara säga att I love my phone!! (: tack o hej!



Kommentarer
Postat av: mumin

Grattis Jessie :D pussis <3

2010-05-31 @ 21:30:09
URL: http://muminminna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis, bra att du vann! Det är mycket roligare när du bloggar med bilder, men jag har en fråga, hur många blogg läsare har du? =)

2010-05-31 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0