åkebus

Hello förlåt för ja inte skrivit på läääänge men har varit upp o ner... idag var jag på APU:D Lille åke hade verkligen ngt roligt för sig.. flög fram i snön o skulle reta dennis o dennis ville inte direkt.. Så åke stog på bakbenen o bocka o hade sig haha, busunge! Vi mätte honom idag o han är heeela 1.44 i mankhöjd än sålänge:) haha! han blir väl 1.60 kanske:) här kommer lite bilder på honom!

aw min bebis:D han ger mig alltid pussar när man kommer till honom och han går alltid efter än i hagen haha, åkebus:D<3

Sen red jag wilda i grimma o grimskaft barbacka:D alltid lika myyysiiigt:D<333


Nu ska jag dra mig hade fint hejsvejd:d



snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0